DNs aktivitetsplan, Vores DN - og formynderi
Fra "Aktivitetsplan 2026/27"
Gå til projektet

Jeg synes, det er en meget formynderisk struktur, at det åbenbart kun er folk fra sekretariatet, der kan starte debattråde i Vores DN.
Kunne vi ikke få lavet om på det?!
Jeg kan forsikre jer for, at jeg og flere andre er lige så gode som sekretariatet til at foretage naturpolitiske og andre vurderinger.
Jeg har stor respekt for mange i sekretariatet, men der foregår en glidning væk fra en demokratisk organiseret medlemsorganisation til en kampagneorganisation, hvor medlemsdemokratiet er fraværende eller meget sekundært.
Jer er lokalformand i DN-Albertslund, og har været det en årrække, mindst 20 år. . I kredsen af bestyrelse og aktive arbejder vi loyalt i forhold til de demokratiske beslutninger i foreningen.
